διαφιμηση

hotel sintrivanis..... mantas..... ads..... ads..... ads..... ads

keimeno

Στείλτε στο skotinaola@gmail.com τα σχόλια σας … της φωτογραφίες σας… την άποψη σας … και ότι άλλο εσείς θέλετε να αναρτήσουμε…

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Γκλέτσος: Έχω κάνει τρεις επεμβάσεις καρδιάς και πέρασα καρκίνο στο στομάχι!





Ο ηθοποιός επανάλαβε την πρόθεσή του να παραιτηθεί για το Σκοπιανό!

Σε αποκαλύψεις για τις σοβαρές ασθένειες που έχει περάσει τα τελευταία χρόνια, αλλά και τις επεμβάσεις που έχει κάνει, προχώρησε ο δήμαρχος Στυλίδας και ηθοποιός Απόστολος Γκλέτσος.

Ειδικότερα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό "Λοιπόν" δήλωσε ότι έχει κάνει τρεις επεμβάσεις καρδιάς και πέρασε και έναν καρκίνο στο στομάχι!

«Έχω κάνει τρεις επεμβάσεις καρδιάς πολύ οδυνηρές, ένας καρκίνος στο στομάχι, που δεν ξέρω αν με φοβήθηκε» δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Είμαι τεχνοκράτης, δεν είμαι βλάκας. Πάμε με την επιστήμη, δεν είμαι χαζός, κάνω ό,τι ακριβώς πουν οι γιατροί».

Όπως επίσης ανέφερε: «Θα ήθελα να ξέρω να οδηγώ αεροπλάνο. Δεν έχω χρόνο και πολλά λεφτά. Αν κάποιος μου το έκανε δώρο, θα πήγαινα τώρα να μάθω.Τώρα, η υποκριτική είναι χόμπι, όταν το έκανα τότε, ήταν επάγγελμα. Τώρα, δεν παίρνω χρήματα. Η αμοιβή μου από το σίριαλ «Τατουάζ» δίνεται σε κάποια ιδρύματα».

Ο ίδιος στη συνέντευξή του επανέλαβε την πρόθεσή του να παραιτηθεί για το «Σκοπιανό»:«Ναι, τελείωσε, δεν υπάρχει περίπτωση, το έχω επικυρώσει, παραιτούμαι και πάω σπίτι μου, γιατί δεν συμφέρει σε κανένα επίπεδο τη χώρα, σε οικονομικό, αλλά κυρίως σε εθνικό. Η Τουρκία θα κάνει απίστευτα πράγματα, δεν μιλάω για τα Σκόπια, δεν θα κάνουν τίποτα, αλλά θα δημιουργηθεί προηγούμενο».