Στην ανεξάρτητη αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” απευθύνθηκε και δικαιώθηκε μία καταναλώτρια, καταγγέλλοντας μία εταιρεία τροφίμων για βλάβη που της προκάλεσε προϊόν της.
Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια, έχοντας παραγγείλει πίτσα από κατάστημα γνωστής αλυσίδας, υπέστη ζημιά στο δόντι της από κουκούτσι ελιάς. Για την αποκατάσταση της ζημιάς, απαιτήθηκαν, κατά τους ισχυρισμούς της, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ.
Η Αρχή προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που υπέστη η καταναλώτρια προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης, η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ